Rabu, 31 Oktober 2012

Kembali..

Assalamualaikum w.b.t..
Tak sangka Bulan Oktober dah nak meninggalkan kita..
Halo Bulan November!!
Oh terasa rindu pula hati ini..
Andai semua nya dapat ku ulangi,indah nya rasa di hati..
Tapi semua itu adalah harapan yg tinggal kenangan..
Tahun yang sgt mencabar diri ini sebagai seorg wanita..
Dia kembali setelah sekian lama menyepikan diri..
Adakah ini dikata kan jodoh ku bersama nya..
Ya Allah semua nya aku serahkan kpd Mu..
Hanya kau yg lebih mengetahui nya..
Aku redha dgn semua ketentuan Mu ya Rabbi..


Mohon kpd awk tolong jaga hati saya sebaik mungkin..
Tolong jgn sakiti dia lagi..
Setelah awk muncul kembali awk membuatkan saya tersenyum sendiri..
Andai awak adalah yang terbaik utk saya,
saya terima kekurangan awak.
Dgn restu mak ayah,saya menerima awk..
Bukan mudah utk mendapat restu yg diberikan tapi tolong saya mohon
jgn hancurkan nya utk kali ini..

*Copypaste from Cik Google*

Saya tak mampu utk menjadi yg terbaik tapi insyallah saya akan 
cuba menjadi yang terbaik utk awak..

8 ulasan:

faY berkata...

same2 doakan kebaikan utk semua org =)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

nice post!

eykin hamzah berkata...

fay insyallah sama2 lah kte

eykin hamzah berkata...

Busyra thanks :)

NJihe.am berkata...

saling menasihati utk jadi baik..your new friend, http://studioous.blogspot.com/ :)

eykin hamzah berkata...

ye betol tu Njihe.. thanks insyallah akn singgah :)

Eina Shah berkata...

nice entry...follow me back...
http://shaheina.blogspot.com/
tq..

eykin hamzah berkata...

Thanks Eina Shah :)