Jumaat, 5 Oktober 2012

Milik Abah Mak..

Assalamualaikum w.b.t..
Selamat petang si cantek dan si ensem..
Jumaat yg sangat indah..
Alhamdulillah masih lagi bernafas di bumi yg indah ini..
Berjaya memegang status SINGLE..


Bukan mudah utk mencari pengganti hidup ini..
Hanya mampu tersenyum bila ada makcik & pakcik yg tanya kau bila nak kawen?
Ouch!!! 
Soalan yg kita sendiri tak ada jawapan nya..
Hati happy alwayz ;)
Kini mampu tersenyum setelah sekian lama berendam air mata dan hidup kesunyian..
Sudah cukup tak larat lagi..
Life must go on dear!!!
Remember that..



Lepas ini beli Lock besar2 untuk kunci hati kita..
Bukan mudah utk seorg wanita menghadapi semua nya dalam satu masa..
Itu bukan saya..
Sebab saya sygkan awk dan awk..
Skrg awak pergi jauh2 dari hidup saya dan saya doakan yg terbaik utk awk dan 
pilihan awak utk selama2 nya..


INGAT TU!!
setiap kali On lappy mesti terpandang dulu..
Tapi maaf jika saya tersasar dgn tujuan saya dgn awak..
Mungkin saya tak mampu utk membendung nya lagi..
Maaf :'(
Saya Sayang kan Awak..
Hanya awak2 dan awak2 dalam hati saya..
Tapi sampai bila semua nya akan berakhir?
Saya akan tunggu awak..
Bila awak perlukan saya,cari lah saya..
Saya sudi menerima awak walaupun hanya seorg kawan..
Mungkin dgn ini boleh membahagiakan saya dari sengsara kawan..
Saya Sayang Mak Abah sebab dorg bersama saya..
Hanya mereka!!!
I LOVE U MAK ABAH!!!



12 ulasan:

Syaifuddin Alias berkata...

saya syg parent saya

eykin hamzah berkata...

saya pon syg family sy jugak :)

azizah :) berkata...

sabar jelah yunk.. sygi ibubapa dulu...hehe

Khalilah MNor berkata...

Eykin syg... jgn sekali kali biarkan hati merana sbb seseorg yg kita tak pasti statusnya. Jgn sengaja lukakan diri untuk tawar jadi kwn sedangkan hati eykin lain bunyinya. Setiap org dah di tetapkan jodoh masing2. Eykin perlu tunggu. Same mcm org lain. Eykin perlu buat sesuatu demi diri sendiri. Eykin perlu yakin jodoh akan tiba juga. Yakinlah apa yg terjadi ke atas diri kita shgga hari ni, ade hikmah. Hikmah yg mana kebaikan di atas apa yg terjadi. Skrg kita tak nmpak. InsyaAllh, dgn yakin dan usaha... Doa eykin takkan sia2...
*Penah lalui apa yg eykin rasa*

EPIK berkata...

selamat datang ke kelab orang2 single...hehehe :)

Pesta Layang-Layang Di Australia

eykin hamzah berkata...

ok akak jijah.. eykin ingat nasihat akak tu :)

eykin hamzah berkata...

thanks Khaliliah Mnor :)
insyallah eykin tak kan penah putus berdoa kpd Nya..

eykin hamzah berkata...

Epik.. hehe thanks hahahaha
single ke.. huhu :)

shazwan: berkata...

InsyaAllah doalah byk2 ye :)

eykin hamzah berkata...

thanks Shazwan :) insyallah

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

bile pakcik dan makcik tanye aku bile nak kawen, aku ckp aku nak setelkan hal family aku dulu.. aku nak tunggu adik2 aku abes study dulu... hehe [link blog saya]

Ana Farhana berkata...

yesss! :D