Khamis, 24 Mei 2012

Awk The Best..

Assalamualaikum w.b.t..
Selamat malam syg2 eykin..
Alhamdulillah masih lagi berpeluang utk bernafas di muka bumi ini..
Aku Tetap Aku!!! 


See eykin tetap eykin yang dulu kan..
Tiada apa yang berubah..
Eykin sangat bersyukur kerna masih memiliki 
mak abah adik akak abg dan BFF eykin
yang sentiasa bersama eykin ketika senang dan susah..

|
|
|
Ini dia si Sepet ..
Pejam celik dah 3 taun kami bersama .. 
"Awak"  kawan yang baik yang sentiasa menemani di saat tawa dan tangis..
"Awak" adalah teman tempat meluahkan segala perasaan,isi hati yang terpendam
dalam ruang yang tersembunyi..

Suke tgk pic ini..
Bila tak ade keje ini lah hasil nya..
Si Dia yang sepet dan comel..
Kita si Tembam!!!
HaHaa..
I LoVe U ...
END  =_=

11 ulasan:

Nik Haeriya berkata...

ala cutenya kwn eykin tu, kirim slm kat dia nanti.. huhu.. eykin walau ape pun yg terjadi eykin kna kuat tau.. :)

eykin hamzah berkata...

hehe jgn puji nnt dia kembang...haha dia mmg tomey...ok nik nnt eykin kim slam kt dia...insyallah nik,thanks ye sygg

Nik Haeriya berkata...

lah yekerw, tp mmg dia comil pun mcm org cina nik tgk dia.. putih kan dia tu.. okeng-2 eykin kena kuat hadapi cabaran dalam hidup nie.. chayok-2 yunk :)

eykin hamzah berkata...

thanks nik..hihi cm owg cina???hehe aah ngn mate sepet nye..keh2!!! insyallah nik,semua tu dugaan utk eykin...

Deqna Daniella Wilis berkata...

nik : hehehehe. .tenkiuu awak puji2 kite. awak punn comel tau! ahakss!! cikin jelesSSS lettew! wekp!

eykin : tenkiuuu coz create entry untuk ina. lepas ni naik laa saham orang single ni. kuang3x. . iloveyou!

eykin hamzah berkata...

hehe tak ade makne nye nak jeles...haha same2 syg ku..eh2 single laa sgt kan2???jap2 pk sat...hahahaa :P i lap u to0...

izah :) berkata...

hehe cantik lah akak :)

eykin hamzah berkata...

hehe thanks syg izah...

airell berkata...

dua2 cantik...........tp igt jgn guna kecantikan tuk menipulasi kan org lain..................peace girl's..........no war

eykin hamzah berkata...

thanks ye airell..insyallah syg,tidak sama skali...mtk di jauhkan

HAFIZ MALEK berkata...

hahaha... di setiap gambar ade lagu