Jumaat, 6 Mei 2011

Enjoy2 time!!

Assalamualaikum w.b.t..
Maaf la da lme ta up date blog aku ni..
Almaklumlah kan bz cikit la..
Actually aku bwu ag blik dr sabah..
~lalalala!!!!
Abg aku selamat bertunang ngan gadis pilihan aty dia..
Cntik taw bakal akk ipar aku..
Jgn jeles yer..
Aku dapat cuti seminggu jerk..lpas holiday aku terpkse blik kuantan tok teruskan perjuangan..
~haha..!!!
Da bape ary dok terperap lam bilik jer aku pon dok wat plan ngan my besties tok kua merayap..
Esoknyer lak aku n si dia pon kua ler..
Berpeloh gak la tggu transport an nak kua nyer pasal..
Smpi2 je kt bandar kteowg pon ape ag merayap la smpai penat..
Lpas dr 1 tmpt ke 1 tmpt kteowg merayap..
Syok2!!!!
Dia nyanyi lagu ada band tu ngan kerispatih..
Best2...smpi blik ingt lagu tu..
Kteowg g karoke..
10 lagu kte owg belasah..
hahaaaa!!!
Si pinky tu malu nak nyanyi tapi ble dpt lagu favourite dia lpe aku..
Haha ilang suda malu dia..


~oppss lakonan jerk yer..~
.
Kami ni mmg rajin snap2..
Nak jd photographer niat di aty..
Tapi salah bidang lak..
Saje kua nak ilang stress sambil snap2 pix kami yg tak sebape tomey tapi mmg tomey pon..
Haha!!!!pasan suda kan???!!!

>ni pix kat shupping complex<

Lpas da snap2 aku n si pinky ni pon berjalan la..
Kami pergi melantak sebab pewot da kua lagu arab daaa..
Si pinky ni mengidam nak makan cendol la plak..
Kter owg pon merayap la cr kedai yg ade jual cendol..
Last2 dapat gak tapi si dia ni bkn makan abis pon...
Ishhh geramnyer rse cam nak kiss jer...
Opppsss sory...
Nasib baik syg dia kalau tak siap la da kne da..
Tapi janji lepas hajat dia nak makan cendol  tu cukup la kan..
Ta nak la si pinky tu kempunan plak..
Tyunk sama dia...


^peace no war!!!!
Pix ni si dia suke hohoo...
Aku pon like gak pix ni..
Jgn jeles..!!!
Amk pix ni pakai fon abah bagi tu..
E 71..
Lpas mkn2 kami pon g bli stok mkanan lagi smpi ujan kilat..
Dia takut kilat upenyer..haha kantoi kan??
Kteowg tggu ujan behenti bwu kami blik..
Apy gler kua abis kan mse..
Blik2 je msing2 leper dek sebab penat berjalan 1 ary suntuk...n
Nasib bek ingt jalan balik...

>Special 4 u Si Pinky<

Ya Allah!
Sahabat buat hati gembira
Mesra kami penawar duka
Rindu kami menambah rasa
Rajuk kami membuah ceria

Ya Allah!
Silaturrahim kami ukhwwah fillah
Bermusuh kami nau’zubillah
Berpisah mati InsyAllah
Pengubat hati doa Rabithah

Ya Allah!
Rahmati kami meniti usia
Terpisah kami di alam nyata
Temukan kami di taman syurga
Amin....

-sory  kalau tak best yerkk-
jumpe entry len yer kwn2...
daaaaaa!!!!
mandy tyme!!!!
hohoooo....

Tiada ulasan: