Selasa, 23 Ogos 2011

Raya Bakal Menjelma..

Assalamualaikum w.b.t..
Pejam celik pejam celik dah tinggal lagi berapa ari je kan..
Eykin rase mcm tak percaya pulak..
Ya Allah hanye dia saje yang tau..
Seronok kan nak blk umah..
Waahhh best nyer..
Nak g shupping tok raye..
Alhamdulillah kte masih lagi boleh beraya utk yang kesekian kali nyer..
Alhamdulillah kerana masih boleh buka mata pd saat nie..
Eykin doakan semoge korg selamat sampai ke kampung halaman yer..
Lagu2 raye pon dah ade men dekat radio..
Kdg2 menitis gak air mata ble dengar lagu raye..
Almaklumlah dah 2 kali pose tanpe fmily kan..
Eykin bersyukur sgt kerana memiliki fmily,sedih gak rase ble memikirkan kwn2 yang
Dah tak ade fmily,camne la dorg rye kan?
Sobb...Sob...
Ape2 pon kte mesti bersyukur kan kwn2..
Haa disebabkan nak raye nie bnyk pulak yg dok ilang tangan la pale la..
Akibat nye sebab dok men mercun..
Ishh menakutkan kan..
Eykin yg dah masuk alam dewasa nie pon tak berani mau main mercun taw,,
Nasihat eykin nie<<


Jgn nanti disebabkan men mercun kte tak dapat beraye ye kwn2..
Ape lah yg eykin dok membebel kan mlm2 nie..
Saje mengisi mase lapang sebelum melelapkan mate nie..
Haha..


Eykin nak ucapkan selamat ari raye..
Sekian...
Salam Syg dari Eykin..

4 ulasan:

ANA berkata...

Selamat HAri RAya !! :DDD

eykin berkata...

selamat ari raye gak ana..

Akito Boron berkata...

tak maen mrcun. bunga api je dan slamat hari raya

eykin berkata...

bagus2 kalau mcm tu..hehe eykin pon beli pop2 tu je..haha...selamat ari rye gakk..